Marketing Blog
Houd hier je marketing kennis op pijl
Leads genereren: Zijn jouw leads toe aan jou?
Stel je voor dat je leads zijn als vruchten aan een boom. Welke pluk je als eerste?
Verbeter je E-mailmarketing: Vijf tips
E-mailmarketing is een krachtige tool om je boodschap direct naar je doelgroep te sturen. Verbeter je E-mailmarketing met deze 5 tips.
Beginnen met Marketing Automation
Ben je op zoek naar een efficiënte manier om jouw bedrijf te laten groeien? Denk je na over de mogelijkheden van marketing automation?
Schrijf je in en blijf op de hoogte
Maandelijkse inspiratie en marketing tips
Marketing Automation en Kunstmatige Intelligentie komen samen
De mogelijkheden die Marketing Automation en Kunstmatige Intelligentie bieden voor personalisatie van de customer journey zijn eindeloos
Nu overstappen op Google Analytics 4
Wil je blijven sturen op website bezoek en conversies? Dan is actie nu handig. Stap nu over op Google Analytics 4.
Conversie Booster voor meer leads
Onze ervaringen met de Conversie Booster zijn top...en niet onbelangrijk: Sterk conversie verhogend.
Start nu vrijblijvende pilot Marketing Automation
pilot Marketing Automation: Get closer than ever to your customers. So close, in fact, that you tell them what they need.
Hobbelige weg naar klant-zijn. Ongewild geen klant kunnen worden.
Klantgerichtheid. Soms valt het niet mee om klant te worden. Ook al wil je het nog zo enorm graag.
Marketing automation in de onbelichte fasen in de klantrelatie
Laat geen kansen liggen en gebruik marketing automation in de gehele klantreis.
Nostalgie hoort thuis op een schoolreünie. Niet in je organisatie
Veel bedrijven laten kansen liggen om zich te vernieuwen. Ze zijn te veel op zichzelf gericht en te weinig bezig met de veranderingen om hen heen.
Kunstmatige intelligentie in klantcontact. Ook voor het MKB?
Sales- en marketing automation is voor het mkb momenteel al zeer toegankelijk.
De klant als verkoper en jij zijn salesmanager: Disruptive Selling
Recent schreef ik een recensie voor ‘Disruptive Selling’. Ik kan het boek je aanbevelen.
De zeven succesfactoren van Marketing Automation
Je toont eenmalig interesse in een product of dienst en vervolgens word je bestookt met
Klanten? Die houden mij alleen maar van mijn werk
Bovenstaande uitspraak hoorde ik ooit tijdens een training. Het bleek geen grap.
Ultieme klantgerichtheid voor de zoveelste keer dezelfde vraag
Ultieme klantgerichtheid en klantcontact gaat gepaard met het beantwoorden van vragen. Veel vragen. Heel veel vragen.
Een groei van acht procent marktaandeel in 48 uren
Strategische marketing uitdagingen, iedere organisatie heeft ze in overvloed: meer bereik
Een abonnement op lenzen en heel erg veel ergernis
Maandlenzen voor mijn ogen afnemen op abonnement. Een zegen. Ik vroeg er al jaren om bij
Klantgericht innoveren? Bestel de gratis whitepaper
Wat zijn de overeenkomsten tussen Polaroid, Nokia, Blokker en 3FM? Het zijn voorbeelden van
Klantgerichtheid. Klanten? Het zijn net mensen
Ik betrad de Praxis. Bij binnenkomst hing een geprinte A4: 'Zonder bon wordt niet geruild'.
De out-of-office-reply; het meest vergeten contactmoment
Het is vakantietijd. Op iedere –pak hem weg- derde mail ontvang ik een ‘out of office’
Jouw businessmodel futureproof? Drie signalen
Tevreden klanten, continue omzet, een gezond rendement en gemotiveerde medewerkers.
Een doodskist kopen of liever een wisselkist gebruiken?
Toegegeven…Op het oog een vreemde gedachte, maar waarom zou je een doodskist kopen?
Welke kansen biedt Businessmodel Innovatie voor jou? Doe onze scan
Wie wordt de nieuwe Uber in de zorg? Wanneer staat de Netflix in de boekensector op?
Disruptive Innovation? “Ik zie het al voor me: Ben ik aan het fietsen, word ik gebeld!”
In 1999 wisten we zeker wat we echt niet wilden: Een mobiele telefoon…We zijn geen goede
“Klant Kennen….? Ach, nou ja, hoe moeilijk kan het zijn!”
Klant Kennen. Individuele klantbehoeften dicteren steeds meer hoe jij zaken moet doen met je klanten.
Customer Experience Mapping…Het startpunt bij Klantgericht denken
Zakelijke beslissers worden jaarlijks in een grootschalig onderzoek gevraagd naar welke
Test jouw prototype. Word niet té verliefd op je idee
Werken met KlantKennen heeft een risico: voor je het weet zit je opgescheept met een lijst
Jouw eigen marketingteam voor de prijs van (g)een FTE. Het kan!
Effectieve marketing kent veel disciplines: van marktonderzoek tot web-ontwikkeling, van SEA tot